Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 12:51 - Зорлем да ставам мошеник
Автор: mph Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2002 Коментари: 11 Гласове:
0



Миналата седмица ми се случи инцидент. Разпадна ми се челното стъкло на колата. Точно преди ваканцията. Отпимистично настроен проверих какво трябва да направя, защото на стъклото имам годишна винетка. За да взема дубликат на винетката, трябва да имам протокол от пътно-транспортно произшествие или служебна бележка от полицията, че съм сменил стъклото, ако не е пътно-транспортно произшествие. И със съответния документ в Национална агенция пътна инфраструктура (НАПИ), дето е подчинена на Станишев.
Отидох в полицията за бележка, тъй като стъклото ми се разпадна в гаража. Оттам ми казаха, че служебна бележка могат да ми издадат само ако подам оплакване, че някой ми го е счупил. Това бе в четвъртък.
Същия ден смених стъклото, защото исках да ходя на ски. В сервиза ми обясниха, че се е счупило поради някакво вътрешно напрежение.

Три се веселих, т.е карах ски, а на четвъртия почивах. Много добре стана. При няколко поредни почивни дни софиянци са на Банско и Боровец или по родните места. Витоша е спокойно място. Следват доказателства.

image

image

image

image

image

image

image

Днес отново оптимистично настроен отивам в НАПИ и им представям винетката, втората част от стикера с баркода, фактурата за купената винетка и гаранционната карта за смененото стъкло. Даже написах и молба, в която описах целия случай. Уви, не може. Да донеса служебна бележка от полицията, че съм си сменил стъклото. Същата, която не ми дават.
И в полицията, и в НАПИ се подхилкват и подмятат нещо в посока на това да не се правя на идиот.
Макар и не много бързо мислещ, май схващам, че има две възможности. Или си купувам нова винетка и увеличавам бюджетния излишък на Станишев, или лъжа и подавам молба в полицията, че някой ми е счупил челното стъкло на колата.


Тагове:   мошеник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Имахме подобен проблем,
04.03.2009 12:55
съпругът ми откри майстор, който отлепи винетката и я пренесе на новото стъкло. Ако те интеревува, пиши на лични.
цитирай
2. sowhat - хубави снимки
04.03.2009 13:14
а ти пак си стъпил в промоция :)
цитирай
3. mph - krotalka
04.03.2009 13:26
Благодаря. Само че май вече е късно.
цитирай
4. mph - sowhat
04.03.2009 13:30
Страхотна промоция на административни дивотии. Трудно се пропускат в тази държава. Иначе при тази липса на хора ваканцията си беше направо супер.
цитирай
5. pilcho - Аха
04.03.2009 16:18
Чудесни снимки, браво за почивката. Браво и за поучителната история. Не знам кое е по-силно - удоволствието от чудесния разказ или разочарованието от бюрократичната кретения.
Наздраве!
цитирай
6. miralyub - има и трета възможност- буташ малко ...
04.03.2009 18:07
има и трета възможност- буташ малко пари.
ония - хилещите се- това са намекнали, май:))))))))))))).
цитирай
7. mph - miralyub
05.03.2009 15:57
Не става. Мене ме нема в целата схема.
цитирай
8. miralyub - знам, че те няма, защото и за миг не ...
05.03.2009 16:40
знам, че те няма, защото и за миг не съм си представяла да ти такъв човек, което предопределя да си се лашкаш /и ти, и ние, които мислим по същия начин/ институционално и на ръба на измислените ни закони ...
поздрави!
цитирай
9. benra - а бе,
05.03.2009 16:56
безумие някакво...безумно.
иначе снимките са супер, явно и почивката е била такава!
цитирай
10. mph - miralyub
06.03.2009 09:35
Изобщо не се лашкам. Залепих си винетката с тиксо, имам всякакви документи, че съм платил, за да карам по прекрасните пътища, и пет пари не давам за пикливата им администрация.
Прочее, интересна подробност е, че полицайката, с която говорих, в приемната на районното управление отглеждаше дъщеря си, щото нямало кой да я гледа.
цитирай
11. mph - :)
06.03.2009 09:35
Благодаря на всички за похвалите за снимките.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mph
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589868
Постинги: 271
Коментари: 804
Гласове: 4101
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930