Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 12:10 - Министърката на правосъдието и голите крака
Автор: mph Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2595 Коментари: 14 Гласове:
0



Днес, 27 юни 2008 година, в 09:50 часа не бях допуснат в съдебната палата в град София. Обяснението на охраната бе, че съм по къси панталони и има заповед на министърката на правосъдието да не пускат хора по къси панталони в съда.
Ето това е министърката на съдебната палата
image
Аз съм с нормално телосложение, късо подстриган и гладко обръснат. Преди да изляза се изкъпах. Облечен съм с изгладена риза с къс ръкав в пастелен бледозелен цвят, панталони в светлобежов цвят с дължина да средата на коленете и леки тъмносини спортни обувки.
Изпуших отвън една цигара и погледах - жени с доста по-открити крака влизаха безпрепятствено.
За да не ми се пробутват лафове за неприличен външен вид, просто отивах до касата в сутурена на сградата, за да платя една такса.
И така, след като бях дискриминиран и ми бе отказан достъп до обществено място, изпадам в размисли.

Дискриминиран съм по полов признак. Явно министърката одобрява гледката на женски глезени, но не и на мъжки.

Не мога да имам достъп до правосъдие, ако нямам дълги панталони.

Облеклото изразява отношение. Със заповед уважение не се получава. Резултатът обикновено е омраза, неподчинение, подигравки.

Хубаво се справи тази министърката с проблемите на правосъдието, чака прекрасен доклад на Европейската комисия и намира време да се занимава с облеклото на гражданите.

Роден съм 1967 година и поради това са ми разказвали, а не съм свидетел. Става дума, че милиционери и отрядници са нападали хора и са им разпорвали крачолите на панталоните, защото са прекалено тесни или прекалено широки. Също така са слагали мастилени печати по бедрата на жените, ако ходят с по-къси поли от правилната дължина, определена от партията.

Мога да подсетя министърката на провосъдието, че при талибаните в Афганистан беше наказуемо, ако мъж няма брада. Без значение е дали може да има.

Влизаш, въпреки че не си се къпал и вониш, но не и ако ти е топло и си леко облечен.

Може ли своевременно да бъда уведомен каква е зимната униформа?

Това да не е подмазвачество, след като министър-председателят е писал дисертация за ролята на униформата, или това ви е капацитета?

Дали ще се отчете като реформа в правосъдието това действие на твърдяното за българско подобие на Моника Маковей?

1984?

Що министърката не спазва дипломатическия протокол и не ходи с пола, чорапи и обувки на средновисок ток, а все е по панталон?


Тагове:   Министърката,


Гласувай:
0



1. chochy - Щото министърката няма хубави к...
27.06.2008 12:27
Щото министърката няма хубави крака, сигур;)
цитирай
2. buboleche - марто,
27.06.2008 12:34
може да си изглеждал твърде секси в това облекло и да не са те допуснали до съда да не разсейваш прилежно работещите съдебни служителки с порочни мисли..:)))
цитирай
3. mph - chochy
27.06.2008 12:40
Какво има и какво няма министърката не знам и не ме интересува.
цитирай
4. mph - buboleche
27.06.2008 12:41
"прилежно работещите съдебни служителки". Знаеш как да развеселяваш!
цитирай
5. miralyub - да не би да пускат само мъже с епил...
27.06.2008 13:48
да не би да пускат само мъже с епилирани крака, ти за това пита ли?:))))
цитирай
6. mph - miralyub
27.06.2008 14:31
Хич те не гледат. Вижда ли се нещо голо - вън!
цитирай
7. buboleche - ми разгонили са се
27.06.2008 14:46
жените и налитат на живо месо, за това. :) виж ми поста по тоя повод.:))
цитирай
8. mph - buboleche
27.06.2008 14:59
Кво излезе? То било грижа за мен да не загина от налитане.
Всъщност открих такава заповед на сайт на Софийски районен съд. Формулировката е "граждани с неприличен външен вид - без дрехи, по потници, с къси панталони, МНОГО КЪСИ ПОЛИ, джапанки и силно замърсени дрехи".
цитирай
9. kolega - все пак ми е чудно като държат на в...
27.06.2008 16:19
все пак ми е чудно като държат на външния вид, как изобщо пускат самата министърка вътре, и точно тя да говори за външен вид, много странна работа! То все едно Румен Петков да беше забранил на милиционерите си да пият :)
цитирай
10. mph - kolega
27.06.2008 16:28
Какво и е на жената? Излъчване на женственост и грация!
цитирай
11. kolega - mph
27.06.2008 16:38
"Излъчване на женственост и грация!" ... това е може да го каже искрено единствено бик :))))))
цитирай
12. анонимен - Бащата на Съвестин протестира срещу заповед на министър Тачева
16.07.2008 22:25
До Министерство на правосъдието –
МИНИСТЪР МИГЛЕНА ТАЧЕВА

ИСКАНЕ ЗА ВЪЗОБНОВЯВАНЕ
Чл.15 ал 1, чл 34, чл65,чл.91,чл97 ал.1,
чл.99 ал.1и ал.6, чл101, чл.103 ал.2
от Административнопроцесуален кодекс
срещу
точка 20.1 от Заповед ЛС-04-579/19.06.2008
издадена от министъра на правосъдието

ОТ ТОДОР СТАНИСЛАВОВ ДЕЯНОВ,
София 1359, жк Люлин бл 521, вх Г, ап 87, ет. 6

Госпожо министър,
Смаян и огорчен съм от тоталитарно-милиционерската постановка на т.20.1 от ваша Заповед от 19.06.2008 ЛС-04-579: ”Не се допускат граждани с неприличен вид –със замърсени дрехи, с къси панталони, много къси поли, потници, джапанки” Защо няма нагледни фотоси за онагледяване на Вашите представи за приличност и неприличност? Например, колко см под колана е много късата пола? Кой норматив регламентира , що е това потник?
Изпращам Ви сигнал, че някои полицаи своеволничат. Мен ме унижиха на два пъти/ на 07юли и на 10юли т.г./на входа на сградата на повереното Ви министерство , въпреки че бях с три четвърти дънки. На 10 юли 2008, около 10 и 49 часа, дежурният полицай в сградата на Министерство на правосъдието ми заяви, че: ” И със седем осми да съм нямало да ме пусне и не му пукало изобщо”. Имате видеокамери, лесно може да установите.
Госпожо министър,
Искам мотивиран писмен отговор, с какво моите три четвърти дънки оскверниха сградата на правосъдното министерство в момент, когато трябваше да депозирам искане за моя малолетно отвлечен син Съвестин? Отговорете , кого и как застрашиха моите дънки? По кой наказателен или друг състав от закон, аз съм неприличен престъпник? Мотивирайте се изчерпателно. Обявихте ме за престъпник и ме изхвърлихте от гарантиран достъп до обществена сграда и право на административни услуги, без , аз да съм нарушил никой закон – просто ползвах мои конституционни и граждански права, но те ми бяха отнети по Ваша вина.
Госпожо министър, спрямо мен, Вие нарушихте не само Конституцията, но и точка 4 от Декларация относно основните принципи на правосъдието, отнасящи се за жертвите на престъпления и на жертвите на злоупотреба с власт, както и чл. 14 от Европейска конвенция! Кой Ви разреши?

Госпожо министър,
Правя предложение и искам, незабавно да отмените т.20.1 от Заповед ЛС-04-579/19. 06. 2008г издадена от министъра на правосъдието
Оспорвам законността на тази Ваша заповед, основание за което намирам поради груби нарушения:
в чл.4 ал2 и ал3 , в чл.5, в чл.6, в чл.7, в чл.59ал.1 и ал. 2 т.4 и т.7, в чл.66, в чл.68, в чл.69,в чл.70 ал.1, в чл.71, в чл.72 от Административнопроцесуален кодекс.
Нарушени са също така чл. 6 и чл.5 от Конституция на Република България.
Нарушени са също чл.14 от европейска конвенция за защита правата на човека и основните свободи, както и точка 4 от Декларация относно основните принципи на правосъдието, отнасящи се за жертвите на престъпления и на жертвите на злоупотреба с власт, Всеобща декларация за правата на човека

Госпожо министър,
Вие нарушавате човешките права , дискриминирате и злоупотребявате с власт! Съдържимото в тази точка 20.1 е отживяла времето си милиционерщина и хунтщина, отдавна отхвърлени от цивилизованите народи. Печати по бедрата на жените, съдиране на дънки и насилствено остригване на мъжете имаше в тоталитаро-милиционерска България. Забрани, подобно на сегашнитe Ваши, съществуваха и по време на хунтата в съседна Гърция. А стига! Осъзнайте се!

Госпожо министър,
Проблемите в правосъдието са гъмжило, че да добавяте и това. Или, понеже Вие лично, както и вашите предшественици, сте некадърни да решите същинските проблеми и сте неспособни да създадете поне нормални условия с климатици и подходящи тоги за съдии и прокурори си го избивате на гражданите? Само че нарушавате Конституцията и конвенциите! Ако знаете само колко много Ви псуват...

Госпожо министър,
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, от кога и по кой текст от закон , носенето на дадена дреха е престъпление?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, кой закон регламентира посещаемо облекло за граждани в обществените сгради?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, за забранителен списък на облекла и обувки, който отнема правото на гражданите за свободен и мирен достъп до обществено – административни сгради, до административни услуги и до правосъдие?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, кои точно членове от кои точно закони, забраняват на “неприличните по лично усмотрение на министър граждани” да ползват достъп до административни услуги и достъп до правосъдие?
Може би Граждански процесуален кодекс? Или Наказателно – процесуален кодекс? Или Административнопроцесуален кодекс? Или Закон за съдебната власт?
Да не би пък да са текстове от Конституцията, от Европейската конвенция, от някоя харта или декларация на ООН?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, с какво късите поли, панталонките и джапанките са заплаха за сигурността на сградите, на останалите гражданите и на обслужващия персонал? Това да не са огнестрелни оръжия?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, клошарът има ли всички права или не?
Искам информация, по кой закон , мъжките джапанки са по- опасни от дамските чехлички? Че това са традиционни пособия за ходилата на многолюдни нации. Не само, че обиждате тези народи, но това си е включително дискриминация по расов и етнически признаци.
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, целите на кой закон постигате с тази Ваша т.20.1 ?
Искам информация, а Вие следва да се мотивирате, с какво тази т.20.1, подобри работата на администрацията, на съдиите и на прокурорите, на правосъдната система като цяло?
Госпожо министър,
Не съм съгласен да ни дресирате, както в онова време! Вашата абсурдна заповед всъщност е вид обида към всички български граждани, които нахално се осмеляват не по Ваш вкус, масово-неприлично да шават по улиците. Да си гей, не е неприлично, но дори да си нормално сексуален ставаш “неприличен за достъп до услуги и правосъдие”, само защото си облечен не по вкуса на някоя министърка. Може би от злоба, че на нея хич не й отиват повечето дрешки.

Госпожо Тачева,
Изисквам на основание чл.34 от Европейска конвенция, да ми предоставите заверен препис от Заповед ЛС-04-579 от 19.06.2008, за да видят в Европа, как лично министърката на правосъдието българско обругава правата на гражданите още на входа.
Вие имате институционално задължение да обслужвате моите права, а не да ми ги отнемате , да обиждате моето достойнство и да ме осъждате като “неприличен” без съд и без присъда!
Практически, Вие го направихте спрямо всеки друг български гражданин и всеки друг гражданин на чужда държава!
Нашите дрехи ли са ви заплахата?
Вашата простотия по т.20.1, е не само тъп акт, но е обществено опасен прецедент, защото утре ще ви хрумне на вас “там горе” в брачна колегия да влизаме само с булчински рокли и на високи токчета, на националните празници всички задължително в мундири, а през останалото време само с раирани дрехи. То така се започва - първо с някоя тъпа абсурдна т.20.1... Отменете Вашата абсурдност!

Госпожо Тачева,
Създателите на римското право са били само по сандали и джапанки, даже боси.
Вие да не сте по-велика от тях?

14 Юли София Лично: / Т. Деянов /
цитирай
13. анонимен - Утре ще проверя
06.08.2008 00:05
може ли мъж да влезе в съдебната палата облечен с пола. Дали ще ме дискриминират по полов признак или ще решат че това не е неприлично облекло. Полата ще е дълга и тъмна, да не им нарушавам разпоредбите :)
цитирай
14. анонимен - Министерство на правосъдието е поднесло извинение
16.08.2008 11:52
Министерство на правосъдието е поднесло извинение за причиненото неудобство и уверява г-н Деянов, че от 21 юли 2008 г. достъпът до административни услуги е без всякакво ограничение.

За повече информация: http://bgsavestin.exactpages.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mph
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589811
Постинги: 271
Коментари: 804
Гласове: 4101
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930