Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2007 13:01 - Хубаво е, че администрацията още ме изненадва.
Автор: mph Категория: Лични дневници   
Прочетен: 722 Коментари: 2 Гласове:
0



Много битки съм водил с работещи в администрацията. И съм викал, и съм обиждал, и съм иронизирал, и съм се подигравал. Те са отвръщали подобаващо, като хора за които гражаданите съществуват дотолкова, доколкото са някакво оправдание да си получават заплатите. Доста немислими неща съм виждал. Но днес картинката в НОИ беше толкова трогателно-комична, че им се извиних за безпокойството.
За начало трябваше да преодолея първия рубеж на административната отбрана, т.е. информацията. Госпожата всячески ме убеждаваше, че съм за друга институция. Но след петнадесетина минути агресивно поведение от моя страна - висок тон, груби изрази, заплашителна стойка на 96 килограма в добра физическа форма, лош поглед и очевидно търпение за продължаваща караница - ме допусна до деловодството.
И тук какво виждам? Пуст, мрачен коридор. Става за някои филми. Жив човек се не вижда. Влизам в деловодството, маскирано под табелка "Човешки ресурси". Една госпожа щрака с мишката и гледа унесено в екрана, а две други спят на бюрата. Сложили си ръцете, положили отгоре глава и спят. Едната спяща ме погледна и пак затвори очи.
Ей точно тук се извиних за безпокойството.
Иначе будната госпожа ми свърши работата за няколко минути (същата работа, за която в информация твърдяха, че няма как да стане), за което съм и много благодарен.


Тагове:   още,   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubimetz13 - неприятно е..
15.11.2007 17:42
още по неприятно е , че те не съзнават , че заплатите им идват от нашите данъци ... :)
цитирай
2. mph - lubimetz13
16.11.2007 16:00
По-лошото несъзнаване е това, че избирайки депутати, кметове, общински съветници всъщност избират как да се харчат данъците, включително и техните пари. Т.е., ако администрацията работи лошо, това е пряко последица от политическия избор. Всъщност това е ясно за Вас, а пък тези, които не го схващат, е малко вероятно тук да го прочетат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mph
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589925
Постинги: 271
Коментари: 804
Гласове: 4101
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930