Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2007 18:18 - В кой съюз съм?
Автор: mph Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1513 Коментари: 2 Гласове:
0



Нова година, заря, радост и съм в Европейския съюз. Никога не бях пътувал извън България. След приобщаването ми към голямото европейско семейство отидох неорганизирано до Виена за десетина дни. Място близко и, както се оказа, прекрасно.
Който може, да отиде. Има много за гледане и виждане.
image

image

image

image

Имам няколкостотин такива. И толкова размисли за живот в удобен за живеене град. Обаче няма да пиша за размислите, защото и други имат същите размисли, така че е излишно. А на останалите няма да давам повод за патриотарски изявление от рода какво толкова - хора, къщи, салтанати.

Други събития ме озадачиха. По-точно една случка и две новини.
Получих от Виена пощенска пратка с книги. Няма граници, ама пратка я взех от Столична митница отворена и повторно облепена с лепенка, на която пише "митница".
Пускам телевизора (вестници не чета) и научавам, че комисия ще се бори със спекулата. Едни лоши хора купували евтино и продавали скъпо, та специална комисия ще се сбори с тях. Няма да споменавам какво е писал Чудомир за комисиите и какво беше свободен пазар.
Следобяд по радиото научавам, че криминални типове от ББС снимали филми за почтени хора в България и даже ги провокирали, ама почтените хора не се поддали. Кой знае защо през обърканата ми глава мина мисълта "а вие защо биете негрите"?

Пообърках се. В кой съюз съм? Да не е станало нещо в жегите и да съм го пропуснал? То и други объркващи неща има, но не ми се пише толкова много.
А, да, сетих се и за едни други борби със спекулата. И борците бяха горе-долу същите. Май в началото на деветдесетте и после към 1995-1996 година. Големи борби бяха. Само дето странно ми се отразиха на парите.


Тагове:   съюз,


Гласувай:
0



1. svetlo - Честно, :)
13.08.2007 21:44
И аз малко се обърках в кой съюз съм, докато четох това:)
Но добре, че споменаваш Чудомир - изкарах си го от библиотеката и отивам да се успокоявам с четене в тоалетната:)
Поздрави! :)
цитирай
2. apollon - в този съюз европейския съюз си купи ...
26.08.2007 17:29
в този съюз европейския съюз си купи безплатно нашата безценна природа, купи си нашата територия, а ние си купихме правото да мечтаем да отидем да ги разгледаме, само да ги зърнем дори, те имат нас, ние имаме мечти за тях
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mph
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588917
Постинги: 271
Коментари: 804
Гласове: 4101
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930